۱۷ استارتاپ برتر سال ۲۰۱۷
۱۷ استارتاپ برتر سال ۲۰۱۷ استارتاپ ها کسب‌وکارهای نوپایی هستند که درزمینهٔ تکنولوژی فعالیت دارند، ما با همراه باشید تا برترین استارتاپ های سال ۲۰۱۷ را بررسی کنیم. استارتاپ ها آینده تکنولوژی یک کشور را تعیین می‌کند، استارتاپ یک کسب‌وکار کوچک د رزمینهٔ تکنولوژی است که باگذشت زمان و استقبال مخاطبان بزرگ و بزرگ‌تر می‌شود و به یک محصول خاص تبدیل می‌شود. کنفرانس‌ها و همایش‌های زیادی در سال ۲۰۱۷ برگزارشده است که در جریان این کنفرانس‌ها کسب‌وکارهای نوپای زیادی معرفی‌شده است، با ما همراه باشید تا برترین استارتاپ های سال ۲۰۱۷ را بررسی کنیم:

1- گوشی هوشمند Essential رقیبی جدی برای اپل و سامسونگ

اندی رابین، خالق اندروید، دست به تولید گوشی هوشمند جدیدی بانام Essential زده که یک رقیب جدی برای گلکسی ها و آیفون به‌حساب می‌آید. اندی رابین توانست با خلق اندروید، این سیستم‌عامل را به یکی از محبوب‌ترین سیستم‌عامل‌های دنیا تبدیل کند، حالا چنین فرد خلاقی دست به تولید گوشی هوشمند اختصاصی خود زده.

رابین پس از سال‌ها کار و تلاش برای به ثمر نشاندن گوشی هوشمند Essential، در ماه می از این گوشی هوشمند رونمایی کرد. گوشی هوشمند تنها جرقه‌ای برای تولید محصولات بیشتر بود، در حال حاضر اندی رابین مشغول پروژه تولید لامپ‌های هوشمند است. بودجه ۳۳۰ میلیون دلاری برای تولید این گوشی هوشمند اختصاص داده‌شده.
2- خرید کالاهای مصرفی روزانه، تنها با سه دلار

خریدهای روزانه خانه زیاد هستند و گاهی اوقات مخارج خرید منزل سرسام‌آور است. تصور کنید تمام خریدهای روزانه خود را از طریق وب‌سایت، باقیمت ثابت هر کالا فقط سه دلار خریداری کنید.

فروش کالاهای بدون برند، استارت آپی است که در ماه جولای راه‌اندازی شده است. شما با مراجعه به سایت Brandless می‌توانید همه کالای مصرفی موردنیاز خود را تنها با سه دلار خریداری کنید. ایده اصلی این استارت آپ، توسط یک زوج مطرح‌شده، در این کسب‌وکار نوپا، مدیران سایت کالاهای مصرفی روزانه را به‌صورت عمده خریداری کرده و بسته‌بندی می‌کنند، هیچ برندی بر روی کالای مصرفی شما وجود ندارد و شما تنها پول کالایی که مصرف می‌کنید را پرداخت می‌کنید و برای برند مشهور پولی پرداخت نمی‌کنید. بودجه ۵۰ میلیون دلاری برای شروع این استارت آپ اختصاص داده‌شده است.

3- مطب دکتر همه‌جا در دسترس شما است

پروژه Westworld که محصول مشترک شرکت‌های گوگل و Uber alums است، پزشک مدرنی است که با استفاده از سیستم پیشرفته هوش مصنوعی بدن شمارا اسکن می‌کند و اطلاعات کاملی از سلامت شما ارائه می‌دهد. کاربران برای عضویت ماهانه پزشک همراه باید هزینه ۱۴۹ دلاری پرداخت کنند و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود در طول ماه سلامتی خود را بررسی کنید.

4- واقعیت مجازی همیشه همراه

عینک‌های واقعیت مجازی NomadicVR، به کاربر این امکان را می‌دهد که در هرجایی بازی کنند و از واقعیت مجازی لذت ببرند. طراحی این عینک واقعیت مجازی به‌گونه‌ای است که شما برای استفاده از آن باید کوله‌پشتی را همراه خود حمل کنید تا با استفاده از آن بتوانید در هر مکانی از واقعیت مجازی لذت ببرید. بودجه ۶ میلیون دلاری برای شروع به کار این استارت آپ اختصاص داده‌شده.
5- دستگاه تشخیص مصرف ماری‌جوانا

استارت آپ Labs Hound بدون شک کمک شایانی به پلیس و دستگاه‌های دولتی خواهد کرد. با استفاده از Labs Hound، کافی است فرد موردنظر در کارتریج دستگاه نفس بکشد تا میزان مصرف ماری‌جوانا توسط فرد موردنظر مشخص شود. مکانیسم عملکرد این دستگاه به این صورت است که ابتدا میزان مولکول‌های THC بررسی می‌شود و سپس بر اساس درصد TCH به‌دست‌آمده مصرف و عدم مصرف ماری‌جوانا نمایش داده می‌شود. شرکت‌های زیاد نظیر فیس بوک، اسنپ چت و اوبر از این استارت آپ حمایت کرده‌اند. بودجه این استارت آپ،۸٫۱ میلیون دلار بوده که از طرف بنچمارک تأمین‌شده است.

6- ساخت نقشه‌ای مختص ماشین‌های خودران

یکی از چالش‌های اصلی که مهندسان در تولید ماشین‌های خودران با آن روبه‌رو هستند، این است که ماشین‌ها بتوانند به‌راحتی و درستی مسیر خود را پیدا کنند. پروژه DeepMap که با حمایت گوگل آغاز به کارکرده، استارت آپ کوچکی است که تلاش می‌کند نقشه‌ای مخصوص ماشین‌های خودران تهیه کند تا با استفاده از آن ماشین‌های خودران در طول مسیر با هیچ مشکلی روبه‌رو نشوند. بودجه ۳۲ میلیون دلاری برای شروع به کار این استارت آپ اختصاص داده‌شده است.

- نام شرکت تسلا در کنار پروژه Redwood Materials
پروژه Redwood Materials یک پروژه پرهزینه است که نام شرکت تسلا در لیست حمایت‌کنندگان مالی آن مشاهده می‌شود. در هیچ منبعی اطلاعات دقیقی از این پروژه ذکر نشده و تنها اطلاعاتی که می‌توان از وب‌سایت این پروژه به دست آورد این است که این استارت آپ در رابطه با روش‌های نوین بازیافت محصولات است.

8- استارت آپ پزشک آنلاین

استارت آپ پزشک آنلاین که با سرمایه‌گذاری سامی اوینکن و شرکت زیلو تأسیس‌شده است بر روی درمان از راه دور بیماران دیابتی تمرکز کرده است. هدف اصلی این استارت آپ این است که بتواند از بروز دیابت نوع ۲ جلوگیری کند.

با استفاده از پزشک آنلاین رژیم غذایی روزانه‌ای برای بیماران دیابتی تجویز می‌شود و بیمار در هر ساعت از شبانه‌روز با استفاده از اینترنت می‌توان به پزشک خود متصل شود و از او راهنمایی بگیرد.

9- پیگیری درخواست قانونی از طریق نرم‌افزار

اپلیکیشنی که می‌خواهد روند کارهای قانونی را سرعت بخشد. استارت آپ شرکت آتریم، درزمینهٔ تولید اپلیکیشنی جدید فعالیت دارد و در این استارت آپ هدف اصلی این است که کاربران روند قانونی کارهای خود را از طریق اپلیکیشن دنبال کنند.

10- فضاهای از پیش‌ساخته برای منزل مسکونی

اگر شما در منزل خود حیاط بزرگی دارید و قصد دارید یک اتاق نشیمن در فضای باز خود تعبیه کنید بهتر است به سراغ استارت آپ شرکت Cover بروید. شما با استفاده از این محصولات می‌توانید یک اتاق نشیمن یا یک اتاق مهمان و حتی سرویس‌های بهداشتی اضافه را به منزل خود اضافه کنید و نصب کردن این اتاق‌ها بسیار ساده است. ابعاد اتاق‌ها از ۳۰۰ تا ۱۲۰۰ فوت است و خریداران بر اساس نیاز خود می‌توانند متراژ موردنظر را سفارش دهند.

11- خرید کالا با مشاهده فیلم جعبه گشایی

ویدئوهای جعبه گشایی گوشی‌های هوشمند و کالاهای تکنولوژی در بسیاری از وب‌سایت‌ها عرضه می‌شود و در این ویدئو تمام جزئیات یک محصول توضیح داده می‌شود. استارت آپی ایده اصلی خود را از این سبک ویدئوها گرفته و فروشگاهی تصویری تأسیس کرده. شما با استفاده از تماشای ویدئوها می‌توانید تمام ویژگی‌های کالای موردنظر خود را مشاهده کنید و سپس با آگاهی کامل این کالا را خریداری کنید.

12- تاکسی‌های بدون راننده باقیمت ارزان

ایده ماشین‌های خودران مدت‌ها است که سوژه اصلی بسیاری از استارت آپ ها است و بسیاری از شرکت‌ها تلاش می‌کنند تا در این زمینه خلاقیت‌های جدیدی را ارائه دهند. شرکت Voyage در آخرین تلاش‌های خود ایده تاکسی‌های بدون راننده ارزان را مطرح کرده که با استفاده از این تاکسی‌ها مسافر می‌تواند مبدأ و مقصد خود را در ابتدای مسیر مشخص کند و هرجایی از مسیر علاقه‌ای به ادامه سفر نداشت، خودرو را متوقف کند. مسافر در تاکسی خودران امنیت بیشتری دارد و می‌تواند بر اساس سلیقه خود موسیقی موردعلاقه خود را پخش کند.

13- عیب‌یابی محصولات تکنولوژی روی خط تولید
سم وایس و آنا شدلستکی، استارت آپی را راه‌اندازی کرده‌اند که هدف اصلی این استارت آپ عیب‌یابی محصولات فنّاوری روی خط تولید است. درواقع هدف اصلی این مجموعه جلوگیری از خطرهای جدی درزمینهٔ محصولات تکنولوژی است. ازجمله این خطرها می‌توانیم به گلکسی نوت ۷ اشاره‌کنیم که تنها یک اشتباه درروند تولید منجر به شکست بزرگ سامسونگ در سال ۲۰۱۶ شد. اگر محصولی برای تائید نهایی کیفیت و عیب‌یابی گوشی‌های سامسونگ وجود داشت بدون شک این اتفاق رخ نمی‌داد.

14- رباتی برای همه افراد

استارت آپ ساخت ربات خانگی Misty، پروژه موفق و آینده داری است که هدف اصلی آن تبدیل کردن ربات به عضوی از خانواده است که همه اعضای خانواده بتوانند به‌راحتی با این ربات ارتباط برقرار کنند. ربات Misty، یک مشاور، پزشک و یک همراه بسیار خوب است که همیشه به کمک شما خواهد آمد و هرلحظه که اراده کنید این ربات پیش شما خواهد آمد. هزینه اصلی پروژه ربات Misty توسط گروه Foundry تأمین‌شده است که چیزی برابر با ۱۱٫۵ میلیون دلار بوده است.

15- ایجاد امنیت سیستم‌های ابری

حافظه‌های ابری این روزها مورداستفاده بسیاری از مردم قرار می‌گیرد. گروه Obsidian با راه‌اندازی استارت آپی تصمیم گرفته تا امنیت سیستم‌های ابری را افزایش دهد و سفارش‌های مختلف برای ایجاد امنیت بیشتر برای وب‌سایت‌ها را بپذیرد. سرمایه‌گذاری ۹۳۵ میلیون دلاری این پروژه از طرف Greylock تأمین‌شده.

16- دستیار هوشمند کلارک، همراه با معلمان
استارت آپ اپلیکیشن دستیار هوشمند کلارک، برای معلمان طراحی‌شده است و با استفاده از این اپلیکیشن معلم‌ها می‌توانند روش‌های جدید برای آموزش را دریافت کنند و مشکلات خود را مطرح و راه‌حل‌های مناسب را دریافت کنند. شرکت اسنپ چت از سرمایه‌گذاران اصلی این استارت آپ است.

17- تماس برای فروش محصول از طریق هوش مصنوعی

استارت آپ VoiceOps، اپلیکیشن فروش محصول از طریق هوش مصنوعی را طراحی کرده که با استفاده از این اپلیکیشن تماس‌های کاری شناسایی می‌شوند و با ارائه کردن دستورات مشخصی اپلیکیشن توانایی پاسخ‌گویی به تماس‌های کاری را دارد. بودجه صرف شده برای این استارت آپ ۱٫۹۷۵ دلار بوده.
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید