جستجو

موتور جستجو ابزاری است که کاربران اینترنت از آن برای جستجوی وب سایت ها و بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود استفاده می کنند. قریب به اتفاق کاربران از این روش برای پیدا کردن وب سایتها استفاده می کنند از این رو اکثر وب سایت ها از طریق موتور جسجو پیدا می شوند و در اختیار کاربران قرار می گیرند. امروزه تخمین زده می شود که حدود 85 % از بازدیدها توسط موتورهای جستجوگر فراهم شده اند و معمولا سایتهایی از این ترافیک بهره خوبی می برند که جایگاه آنها در صفحه اول نتایج جستجو گر ها باشد.

طبق آنچه گفته شد بدون بهینه سازی، یک وب سایت بیش از نیمی از کاربران و حتی مشتریان خود را از دست می دهد. بعلاوه موقعیت و جایگاه سایت شما در موتور جستجو اصلی ترین عامل تعیین ارزش سایت شماست. زیرا هر اندازه هم که سایت شما زیبا و حرفه ای باشد بدون بازدید ارزشی ندارد.

یکی از را ه هایی که می توان برای جلوگیری از این اتفاق بکار برد معرفی وب سایت به موتور های جستجو است که امتیاز آن سایت را بالا می برد و در جستجو هایی که توسط کاربران انجام می گیرد باعث می شود سایت شما جزء اولین سایت هایی باشد که به نمایش گذاشته می شود .

 با بکارگیری شیوه های مختلف و راهکارهای نوین سایت شما را به موتورهای جستجوی متعدد و متنوعی معرفی می نماید و امتیاز و بازدید سایت شما را ارتقا می دهد.

جهت سفارش و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق فرم تماس با ما و یا شماره تلفن 88528789 (12خط ) با ما ارتباط برقرار نمایید. مشاوران و کارشناسان گروه طراحان نگاه نو همواره آماده خدمت رسانی و پاسخگویی به نیازهای شما هستند.

هدف ما گسترش تجارت شماست


موتورهای جستجوگر


Alltheweb : یک موتورجستجوی خیلی بزرگ که اعتبار و عمومیت زیادی دارد. درسال 2002 ظاهراً یکی از مهمترین رقبای Google بشمار می رفت . در یک بررسی صورت گرفته توسط Pandecta magazine ، که در چهارمین سه ماه سال 2002 انجام شده است ، تخمین زده شده است که alltheweb دومین و بزگترین پایگاه داده را دارد , همچنین در تست ارتباط نیز خوب کار میکند و بعد ازگوگل و wisenut در رتبه سوم است. اما در تست سرعت معمولا شکست میخورد.

Altavista : موتورجستجوی پیشگامی است که توسط overture درفوریه 2003 خریداری شده است.


Ask jeeves : یک موتورجستجوی نسبتاً عمومی است. ادعایش برای شهرت این است که به شما اجازه میدهد تا بجای استفاده تنها از کلمات کلیدی بتوانید درخواست خود را بصورت یک سئوالات متنی توضیحی واردکنید. Ask jeeves ازteoma ، overture و ODP نتایج جستجو را دریافت میکند.


Excite : یکی از موتورهای اصلی جستجو است.


Google : بزرگترین ، سریعترین و دقیقترین موتور جستجو است . گوگل با سیستم pagerank خودش مشهور است.



Hotbot : یک موتورجستجوی نسبتاً عمومی است ، اگرچه محبوبیت آن شدیدا با تسلط پیدا کردن گوگل کاهش یافته است. Hotbot یکبار گزارش شده است که بزرگترین پایگاه داده را در اختیار دارد. دریک بررسی صورت گرفته توسط pandecta magazine تخمین زده شده است که چهارمین پایگاه داده بزرگ را بعد ازگوگل ، alltheweb و wisenut دارد . hotbot به منظور رسیدن به سرعت از فن آوری محاسبه موازی بهره برداری میکند ( شبکه ایستگاه های کاری ). زمانی که شما قدرت محاسبه ترکیبی این مولفه های کوچکتر را اضافه میکنید، شما کارایی طبقانی ابرکامپیوتر را به دست می آورید.


Lycos : خود را به عنوان یک موتورجستجو مطرح کرده است و در اواخر دهه 90 دارای رتبه بالایی از لحاظ محبوبیت بین کاربران اینترنتی بوده است.


Overture : بزرگترین و عمومی ترین موتورجستجوی PPC است , که قبلاً به عنوان GoTo شناخته شده است.


Teoma : یک موتورجستجوی نسبتاً جدید است . ( درمقایسه با oldiesمانند altavista . )




Yahoo : یکی ازاولین و دوست داشتنی ترین دایرکتوریهای وب است. Yahoo درحال حاضر ( 2002 ) سایتی است که بیشترین بازدید کننده را در اینترنت دارد.


0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید