پیوت Pivot چیست شبکه اجتماعی برای جامعه کریپتو
 پیوت (Pivot) چیست؛ شبکه اجتماعی برای جامعه کریپتو

پیوت (Pivot) یک شبکه اجتماعی برای کسانی است که به بلاک چین و دنیای ارز دیجیتال علاقه مند می‌باشند. این برنامه به عنوان ابزاری برای جامعه بلاک چین عمل می‌کند تا کاربران به طور آزاد همکاری کرده و با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. رسالت اصلی جامعه PVT تقویت سرمایه گذاران بلاک چین از طریق کشف پروژه های با کیفیت است.

می‌توانید با مطالعه و هم چنین به اشتراک گذاری پست ها و دعوت دوستان به طور روزانه پاور (POWER) دریافت کنید. پاور را می‌توان به PVT تبدیل و در کیف پول ذخیره کرد. در حال حاضر پیوت (Pivot) به کاربران امکان می‌دهد تا با مطالعه پست ها، مشارکت در پیش بینی های بازار، به اشتراک گذاری پست ها و شرکت در رویدادهای ایردراپ، PVT، PVTP و بیت کوین دریافت کنند. شما می توانید بین بیت کوین و PVTP خودتان انتخاب کنید کدام را ذخیره کنید. هم چنین می‌توانید بیت کوین را برداشت کنید و در کیف پول خارج از پلتفرم واریز کنید. قابلیت برداشت PVT نیز قرار است به زودی افزوده می‌شود. مجموع PVT در گردش حدود ۳۱,۴۱۵,۹۲۶,۵۳۵ است.
ویژگی ها

این برنامه شامل اخبار و مقالات مراجع معتبری همچون کوین تلگراف (Coin telegraph)، کوین دسک (Coindesk)، بایننس نیوز (Binance News)، اتر نیوز (Eth news) و  BTC Manager و  AMB کریپتو (AMB crypto) و بسیاری از مراجع دیگر می‌باشد. پیوت (Pivot) بازار ارزهای دیجیتال، قیمت و نمودارهای همزمان بیش از ۱۴۰۰ ارز دیجیتال را ارائه می‌دهد. تمام کاربران می‌توانند پست ارسال کنند، لینک به اشتراک بگذارند و در جامعه حضور فعال داشته باشند. این موضوع به تمام کاربران فرصت دیده شدن می‌دهد. پیوت (Pivot) دائما جامعه را از آخرین پروژه ها و خبرها مطلع می‌کند. سیستم ایمن پیوت (Pivot)، کاربران را در خصوص کلاهبرداران آگاه می‌سازد.
پروژه ها

    پروژه X: پیوت (Pivot) برنامه های خود را برای لیست شدن در صرافی ها و ثبت دامنه جدیدی به نام pivot.one اعلام کرد.
    کارناوال کاربران پیوت (Pivot): پروژه ای بزرگ شامل جایزه های روزانه PVT در ازای به اشتراک گذاری مطالب، پیش بینی بازار، ایردراپ ها و انجام وظایف دارای جایزه.
    پیش بینی های بازار: به کاربران این فرصت داده شده است تا دانش خود از بازار را محک بزنند و سعی در پیش بینی روند بازار داشته باشند. به ازای پیش بینی های صحیح نیز جایزه دریافت می‌کنند.
    پیوت (Pivot) مستر: به کاربران امکان داده می‌شود تا پیوت (Pivot) مستر (Pivot Master) شوند. در این قابلیت اگر شما در زمینه های تحلیل و بررسی بازار، ترید و معاملات، پروژه ها و موارد دیگر حرفه ای هستید و دانشی دارید می توانید دانش خود را به اشتراک بگذارید و جایزه دریافت کنید.

اکوسیستم پیوت (Pivot)

۵ نقش اصلی در اکوسیستم پیوت (Pivot) وجود دارد که عبارتند از:

     تیم موسس: این تیم، پیوت (Pivot) را تاسیس کرده است.
    شرکای خلاق: تولیدکنندگان محتوا بوده و اخبار و اطلاعات و نظرات شخصی مرتبط با بازار را ارائه می‌دهند.
    شرکای تبلیغاتی: این اعضا درصدد رشد جامعه پیوت (Pivot) می‌باشند.
    شرکای توسعه مشترک: مدیران و سازندگان جامعه می‌باشند.
    اعضای جامعه: مخاطبان جامعه پیوت (Pivot) بوده و نظرات خود را به اشتراک می‌گذارند و در فعالیت ها شرکت می‌کنند. گواه اثبات مشارکت در جامعه یا CPOC الگوریتمی است که میزان حضور و مشارکت اعضا در جامعه را می‌سنجد و طبق این الگوریتم، به اعضای جامعه PVT اعطا می‌کند.

مقایسه

در حال حاضر پروژه ای وجود ندارد که بتوان با پیوت (Pivot) مقایسه کرد. پیوت (Pivot) در مراحل اولیه به سر می‌برد اما تاکنون بیش از یک‌ میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده است. دریافت ها و موارد ارائه شده شگفت انگیز بوده اند. می‌توان پیوت (Pivot) را اینگونه تعریف کرد:

سایت ردیت + سایت کوین دسک = پیوت (Pivot)
سرمایه گذاران

    بایننس: یکی از ۱۰ صرافی برتر و محبوب ارز دیجیتال
    هیوبی (HOUBI): یکی از ۱۰ صرافی برتر ارز دیجیتال
    ال‌دی کپیتال (LD capital): یک صندوق سرمایه گذاری دارایی های دیجیتال که معطوف به پروژه های بلاک چین می‌باشد.
    آی‌ان بلاک چین (INBlockchain): پر نفوذ ترین گروه سرمایه گذاری در فضای بلاک چین کشور چین.
    لینک وی‌سی (Link VC): صندوق کریپتو پیشرو که هدف آن، پرورش شرکت های خلاق و تاثیرگذار در صنعت بلاک‌ چین می‌باشد.
    دنیل یانگ از SAIF، ژی یوجی مدیرعامل سابق DOMOB، مدیر ارشد سابق بخش فنی Baidu، مسئول بخش تحقیق و توسعه Baidu Tieba.
    لین اینگ مینگ اولین مدیر ارشد بخش فنی شرکت تاندر، موسس Kuailexue، مشاور تحقیقاتی سابق تن سنت، کارمند ارشد بخش تحقیق و توسعه Baidu.

آمار و ارقامی که باید به آن ها دقت کرد!

همانطور که در سایت رسمی Pivot گفته شده است، پیوت (Pivot) یک شبکه اجتماعی است که سازندگان آن ملیت چینی دارند. جمعیت چین حدود ۱٫۸ میلیارد نفر است. پیوت (Pivot) ادعا می کند که بزرگترین جامعه کریپتویی چین را مجاب به استفاده از اپلیکیشن پیوت (Pivot) کرده است.

با توجه به بررسی که انجام دادیم، پیوت (Pivot) برای چینی ها سایت دیگری با نام zdpvt در نظر گرفته است و ترافیک کاربران چینی که از اپلیکیشن پیوت (Pivot) استفاده می کنند در این سایت ثبت می شود. ترافیک ثبت شده در این سایت توسط الکسا را می توانید در تصویر زیر ببینید.



ترافیکی از چین ثبت نشده است؟! یک شبکه اجتماعی با نام پیوت (Pivot) که سازندگانی چینی دارد و ادعا داشت که جامعه کریپتویی چین را مجاب به استفاده از این اپلیکیشن کرده است، چرا هیچ ترافیکی از حضور کاربران چینی در این اپلیکیشن ثبت نشده است؟!

الکسای سایت Pivot را هم می توانید در تصویر مشاهده کنید. باز هم اثری از کاربران چینی نیست!

همانطور که اشاره کردیم، جمعیت چین بسیار زیاد است و جامعه کریپتویی چین هم زیاد است ولی چرا باید پیوت (Pivot) چنین ادعایی داشته باشد!

چینی ها مردمانی متحد هستند، آن ها به راحتی موتور جستجوی گوگل را تحریم کردند و همگی از موتور جستجوی بایدو استفاده می کنند. مردمانی متحد که بسیاری از تصمیمات خود را به سرانجام رسانده اند. در حال حاضر بایدو رنک ۴ الکسا را در اختیار دارد.



برگردیم به پیوت (Pivot) که در سایت خود اعلام کرده است ۱۵ میلیون کاربر فعال دارد! اگر پیوت (Pivot) بزرگترین جامعه کریپتویی چین را در اختیار دارد، چرا بیشتر ترافیکش از ایران و پاکستان است؟! فرض کنیم ۱۲ میلیون از این تعداد کاربر، چینی باشند، چرا هیچ ترافیک و اثری از فعالیت آن ها در این اپلیکیشن به چشم نمی آید و جایی ثبت نشده است؟ پس کاربران پیوت (Pivot) چینی نیستند!

پیوت (Pivot) با ایده ی یکپارچه سازی جامعه کریپتویی شکل گرفت، این ایده جالب است و نظر سرمایه گذار های بزرگی مثل بایننس و هیوبی را جلب کرده است. به نظر شما چرا باید عددسازی کند؟ اپلیکیشنی که از شروع فعالیتش تا الان توکن پیوت (Pivot) را ایردراپ کرده است، چرا نتوانسته نظر مردمان چین را جلب کند؟!

با توجه به سرمایه گذارهای پیوت (Pivot)، توکن پیوت (Pivot) به احتمال بسیار زیاد به اکسچنج های بایننس و هیوبی اضافه خواهد شد و قطعا این دو اکسچنج در هر پروژه ای سرمایه گذاری نمی کنند ولی آمار و ارقام به ما کمک می کند که این اپلیکیشن را خیلی بزرگ نکنیم.

در نظر داشته باشیم که با اضافه شدن پیوت (Pivot) به اکسچنج ها و با توجه به این قضیه که توکن های پیوت (Pivot) ایردراپ شده اند، قطعا بسیاری از دارندگان این ارز دیجیتالی فروشنده هستند و همانطور که می دانید عرضه و تقاضا در قیمت آن تاثیر گذار است. آیا کسی تمایل به خرید توکن پیوت (Pivot) خواهد داشت؟

در حال حاضر کاربرد پیوت (Pivot) مشخص نیست و اگر کاربردی برای آن در نظر نگرفته باشند، تقاضای واقعی برای این توکن به وجود نخواهد آمد.

با این تفاسیر اگر شما به دنبال این هستید که از اپلیکیشن پیوت (Pivot) به سرمایه هنگفتی دست پیدا کنید، شاید کمی به فکر فرو بروید و نظر شما در جمع آوری پیوت (Pivot) از طریق اپلیکیشن آن تغییر کند.

نظر شما در مورد پیوت (Pivot) چیست؟ آیا پیوت (Pivot) با عددسازی کاربر جذب کرده است؟ یا توانسته کاربران چینی را مجاب به استفاده از پیوت (Pivot) کند؟ آیا شما با خواندن این مقاله باز هم به دنبال کسب پیوت (Pivot) بیشتر هستید؟
0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید