آموزش ساخت اکانت کیف پول مجازی Coin Pot

 آموزش ساخت اکانت کیف پول مجازی Coin Pot می پردازم . کیف پول مجازی Coin Pot در واقع نوعی جدید از کیف های پول مجازی به حساب می آید که در مواردی شبیه به بلاک چین بوده و در اصل به لحاظ عملکردی زیرمجموعه ای از بلاک چین است.

برای افتتاح حساب در کیف پول مجازی Coin Pot بعد از ورود از این طریق ، با صفحه بالا روبرو خواهید شد . با کلیک روی رجیستر باید مشخصات خودتون رو وارد کنید . نکته مهمی که نباید فراموش کنید اینکه حتما ایمیلی که در بلاک چین وارد کرده اید را در اینجا هم وارد کنید . این ایمیل رو در سایتهایی که معرفی خواهم کرد هم باید وارد کنید که ارتباط بلاک چین و سایتهای معرفی شده با کیف پول مجازی Coin Pot  برقرار باشد . ولی پسورد رو هر چیزی که مایل باشید و باید 8 رقمی باشه می تونید وارد کنید.
دلیل معرفی کیف پول مجازی Coin Pot
واریز درآمد حاصله را از طریق کیف پول مجازی Coin Pot انجام می دهند و به همین خاطر افتتاح این کیف پول مجازی لازم و مورد نیاز می باشد.

کیف پول مجازی Coin Pot از سه نوع ارز دیجیتال بیت کوین, داژ کوین و لایت کوین  پشتیبانی می کند که امکان تبدیل این ارزهای دیجیتال را به نوع دیگر آن بدون هیچ گونه کارمزدی فراهم آورده است . یعنی شما وقتی در سایتی کار کردید که پرداختی اون به لایت کوین است و مقادیری را که بدست آوردید به کیف پول مجازی Coin Pot منتقل شد ، براحتی خواهید توانست لایت کوین یا داژ کوین خودتون رو در این سایت به بیت کوین تبدیل کنید بدون پرداخت هیچ گونه کارمزد و هزینه .
امکان دیگری که کیف پول مجازی Coin Pot فرآهم آورده است ، استخراج بیت کوین, داژ کوین و لایت کوین است . همانطور که تصویر بالا مشاهده می کنید ، می توانید با انتخاب کوین مورد نظرتون ، وارد صفحه ماین یا استخراج رایگان شوید .

در صفحه مربوطه مطابق با تصویر ذیل انتخاب کنید که cpu سیستم شما تا چه اندازه قدرت دارد . در فیلد روبرویی اون تعیین می کنید که از 10% تا 80% چه درصدی از قدرت cpu رایانهتون رو برای استخراج رایگان تخصیص می دهید.

برای استفاده از این امکان به خاطر داشته باشید قبل از شروع استخراج ، حتما آنتی ویروس سیستمتون رو غیرفعال کنید چون با فعال بودن آنتی ویروس عملیات استخراج شروع نخواهد شد.
 برداشت موجودی در کیف پول مجازی Coin Pot

بعد از اینکه موجودی شما به حداقل مشخص شده رسید می تونید اون رو به حساب بلاک چین خودتون منتقل کنید. همچنین این امکان رو دارید که ارزهای دیجیتالی که کسب کردید رو به نوع دیگر تبدیل کنید. یعنی مثلا لایت کوین رو به بیت کوین و غیره.

برای برداشت موجودی و انتقال اون به بلاک چین مطابق تصویر ذیل روی ارز دیجیتالی که قصد انتقال اون رو دارید باید کلیک کنید تا منوی بازشونده اون باز بشه و عملیات لازم رو انجام دهید
انتقال موجودی در کیف پول مجازی Coin Pot

برای انتقال بیت کوین حداقل مورد نیاز0.0001 می باشد که معادل 10 هزار ساتوشی است که برای انتقال این مقدار تا 50 هزار ساتوشی 10% کمیسیون کسر می شود ولی بالاتر از 50 هزار ساتوشی یعنی   0.0005 btc کارمزدی کسر نمی شود.

برای انتقال لایت کوین : مینیمم برداشت  btc 0.002 یعنی 200 هزار لاتوشی(واحد کوچک لایت کوین) است .هزینه انتقال این ارز دیجیتال رایگان می باشد.

برای انتقال دوژ کوین: حداقل مورد نیاز  50 داگ کوین می باشد که هزینه انتقال آن رایگان است.

بعد از انتقال به صفحه بعدی برای برداشت موجودی ، باید مقداری رو که قصد انتقال اون رو دارید وارد کنید و در نهایت با تکمیل کد انسان شناسی ، روی Withdrawa کلیک نمائید. انتقال در مدت زمان 48 ساعت انجام خواهد شد


0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید