فروش وسایل ضروری به مردم مناطق سیل زده با اعمال تخفیف‌های ویژه
معاون امور صنایع وزارت صمت خبر داد؛
فروش وسایل ضروری به مردم مناطق سیل زده با اعمال تخفیف‌های ویژه
مقیمی گفت: تعدادی از اتحادیه ها و واحد‌های صنعتی برای فروش وسایل ضروری مردم با اعمال تخفیف‌های ویژه اعلام آمادگی کرده‌اند.
به گزارش گروه  اقتصادی دیپروتد ، به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، در ستاد پشتیبانی از مناطق سیل زده وزارت صمت که با حضور معاونان و مشاوران وزیر برگزار شد، اعضا بر لزوم دریافت فهرست اقلام مورد نیاز سیل زدگان از ستاد بحران کشور تاکید کردند تا این اقلام با کمک اصناف، اتاق‌های بازرگانی و ... با محوریت وزارت صنعت، معدن و تجارت تامین شود.

ارسال تجهیزات و ماشین آلات معدنی از استان‌های سیل زده و همجوار برای بازگشایی راه‌ها و خارج کردن گل و لای از واحد‌های مسکونی و صنعتی دیگر مصوبه این جلسه بود.

همچنین اعضای ستادپشتیبانی از مناطق سیل زده وزارت صنعت، معدن و تجارت مصوب کردند برای هماهنگی بیشتر، نماینده‌ای از سوی وزارتخانه برای هر یک از استان‌ها سیل زده انتخاب شود تا علاوه بر نظارت بر نحوه کمک رسانی، سرعت و دقت اقدامات این وزارتخانه افزایش یابد.

در این جلسه، فرشاد مقیمی، معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز با اخذ گزارش از آخرین اقدامات انجام شده برای کمک رسانی به مناطق سیل زده، از برنامه ریزی برای تامین وسایل مورد نیاز مردم در مناطق جنوبی خبر داد و گفت: تعدادی از اتحادیه ها، تشکل ها، انجمن‌های غیر دولتی و واحد‌های صنعتی برای فروش وسایل ضروری مردم با اعمال تخفیف‌های ویژه اعلام آمادگی کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: معافیت مالیاتی هزینه‌های تحقیقاتی و پژوهشی در چارچوب نقشه جامع علمی کشور

وی افزود: با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان رونق تولید و مصوبه اخیر دولت برای اختصاص مبالغی به عنوان کمک بلاء عوض به مردم مناطق سیل زده پیشنهادی مطرح است تا با محوریت وزارت صنعت، معدن وتجارت تامین مایحتاج و کالا‌های اساسی با همکاری واحد‌های صنعتی ارزان‌تر در اختیار مردم قرار گیرد.

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به ماموریت اصلی این وزارتخانه در بازسازی واحد‌های صنعتی و صنفی آسیب دیده در سیل، گفت: مهمترین وظیفه وزارتخانه، کمک به تسریع در راه اندازی واحد‌های صنعتی آسیب دیده است که در این راستا باید برنامه ریزی و پیش بینی دقیق برای تامین نیاز واحد‌ها مانند مواد اولیه و... صورت گیرد.

مقیمی افزود: در این خصوص اطلاعات استان‌های شمالی نهایی و تصمیم گیری به دولت ارسال شده است و این اقدامات برای استان‌های جنوبی و غربی نیز در حال پیگیری است.

وی با تاکید بر تسریع در بازسازی واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی آسیب دیده اظهار کرد: در این جلسه، پیشنهاداتی برای اعطای تسهیلات به واحد‌های تخریب شده، استمهال بدهی و ... مطرح و مقرر شد که تمهیداتی برای کمک رسانی به واحد‌های صنعتی و صنفی آسیب دیده صورت گیرد.

معاون وزیر صمت اظهار امیدواری کرد؛ با اجرای این اقدامات واحد‌های تولیدی آسیب دیده در بازه زمانی کوتاه تری به چرخه اقتصادی بازگردند.

مقیمی همچنین از ضرورت ورود جهادی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حل مشکل سیل زدگان سخن گفت و افزود: وزیر صمت تاکید دارد وزارتخانه همه ابزار‌ها و توان خود را برای حل مشکلات فعلی مردم در تامین اقلام ضروری و کمک به واحد‌های تولیدی برای از سرگیری فعالیت، بکار گیرد.
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید