مهارت های ارتباطی آسیبی گریبان گیر همه خانواده ها
مهارت های ارتباطی ، آسیبی که امروز گریبان گیر همه خانواده ها در دنیا است


 معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری تصریح کرد: آسیبی که گریبان گیر همه خانواده ها در دنیاست ، مهارت های ارتباطی است و مشکل اختلال ارتباطی به نهاد خانواده در دنیا آسیب می زند.


معصومه ابتکار ، معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ، در دومین مجمع ملی سازمان های مردم نهاد جوانان کشور در تالار برق با بیان اینکه وقتی از جوانان سخن می گوییم صحبت از استعداد ، خلاقیت ، نوآوری ، جسارت ، حق طلبی و آزادگی است ؛ افزود: یکی از کارهایی که در معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری دنبال می کنیم ، موضوع گفتگوی بین نسلی است.

وی از طرح گفتگوی ملی خانواده هم خبر داد و با بیان اینکه خانواده مهترین نهاد انسانی است اما دچار آسیب های مختلفی است و شاید یکی از مهم ترین آسیب ها ، آسیب اقتصادی ، اشتغال و اعتیاد است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ادامه داد: آسیبی که گریبان گیر همه خانواده ها در دنیاست ، مهارت های ارتباطی است و مشکل اختلال ارتباطی به نهاد خانواده در دنیا آسیب می زند که یکی از راه ها گفتگوی بین نسلی است و اینکه چگونه می توانیم این فاصله را کاهش بدهیم.

وی ادامه داد: نسل جوان می گوید دیده و شنیده نمی شود و تلاش این است گفتگوی بین نسلی را با مهارت های صحیح برقرار کنیم و جوانان در این زمینه نقش دارند ؛ علاوه بر این ، توان افزایی سازمان های مردم نهاد را در حوزه معاونت زنان و خانواده دنبال می کنیم که حدود ۲ هزار و ۷۰۰ سمن داریم و بسیاری از آنها در حوزه زنان و جوانان هم پوشانی دارند.

ابتکار با بیان اینکه در استان کرمان سمن های فعالی داریم که سرمایه های اجتماعی ما در کشور هستند ؛ اظهار داشت: توان افزایی تشکل ها در زمینه های سیاست گذاری ، جلب مشارکت بسیج اجتماعی و تحمل نقد و دیده بانی تشکل ها و سمن ها را دنبال می کنیم و این رویکردی است که دولت دوازدهم دارد و باید تلاش کنیم صدا و انتقادات جوانان را بشنویم.

وی به حضور یک خانم در مجمع ملی سمن های جوانان کشور هم اشاره و بیان کرد: رییس جمهور می گوید ۳۰ درصد از فرصت های مدیریتی به بانوان داده شود ؛ موانع زیادی برای حضور و مشارکت سیاسی و اجتماعی زنان داریم و باید فرصت قائل بشویم و به خانم ها فرصت داده شود که در بسیاری از زمینه ها پیش می افتند زیرا خانم ها بسیار خوب کار می کنند و امیدواریم عدالت جنسیتی و نگرش متعادل نسبت به زنان و مردان در حوزه جوانان را نیز ببینیم.

مسعود سلطانی فر ، وزیر ورزش و جوانان هم وزیر ورزش و جوانان از ۹۰ خانه فعال جوان در کشور خبر داد و افزود: از ابتدای امسال تاکنون سیستم بانکی کشور ۸۸۰ هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج پرداخت کرده که با پرداخت ۱۰۵ هزار مورد دیگر تا پایان سال جاری این عدد ۱۵ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

در سفر ابتکار به کرمان ، مرکز رشد و شتاب‌دهی کسب و کار بانوان کرمان در محل پارک علم و فناوری استان افتتاح شد.

0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید