مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال

دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال شروع رویداد سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۹۷ ۱۷:۰۰
پایان رویداد سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۹۷ ۲۰:۰۰
مکان رویداد تهران موضوع رویدادکسب و کار / مارکتینگ

دوره مدیریت بازاریابی دیجیتال و Mini MBA – Digital Marketing برای کسب وکارهای کوچک و متوسط کاربرد زیادی دارد. این دوره به مدیران بازاریابی و تبلیغات کمک می کند تا بتوانند بر مبنای نیاز شرکت و مخاطب، ابزارهای بازاریابی دیجیتال، کمپین بازاریابی خود را تدوین و همواره آنالیز و AB/Testing  کنند. بازاریابی دیجیتال یا دیجیتال مارکتینگ این امکان را به مدیران می دهد تا با بودجه ی محدود در مدت زمان کم، بازخورد خوب و مناسبی دریافت کنند.

یکی از اهداف بازاریابی دیجیتال، بهینه سازی تبلیغات و کاهش هزینه هاست.کاهش هزینه ی تبلیغات و بازخورد مناسب، مهم ترین اهداف شرکت هاست. آنان می توانند بهره وری خود را افزایش دهند.


نشست رایگان چرا بیست تا سی سالگی مهم است

نشست رایگان چرا بیست تا سی سالگی مهم است شروع رویداد سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۹۷ ۱۰:۰۰
پایان رویداد سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۹۷ ۱۲:۰۰
ما در بیست سالگی و بیست و چند سالگی گمان می‌کنیم «شغل بعداً سر می‌رسد، زناشویی بعداً اتفاق می‌افتد، بچه ها بعداً به دنیا می‌آیند، حتى مرگ بعداً به سراغ‌مان می‌آید»… دوره‌ای که هر بزرگسالی برای رسیدن به بزرگسالی خود، بی‌شک آن را تجربه و سپری کرده است و هر کودکی احتمالاً روزی آن را تجربه خواهد کرد.در شرایطی که بسیاری از ما تا سى سالگى کاری را شروع می‌کنیم، زناشویی می‌کنیم یا با شریک آینده زندگی خود آشنا می‌شویم , بیشترین تغییر شخصیت در قیاس با هر زمان دیگرى در زندگى طى دهه بیست سالگى اتفاق مى‌افتد، آنگاه جای شگفتی بسیار است که چرا ۲۰ تا ۳۰ سالگی را جدی نمی‌گیریم! و این چنین است که چند سال مهم و کلیدی از زندگی‌ بسیاری از ۲۰ تا ۳۰ ساله‌ها مُفت-مُفت می‌گذرد و در نهایت ما با انبوهی از سی ساله‌هایی مواجه می‌شویم که هنوز آماده ورود به جهان واقعی زندگی و کار نیستند و بدون حمایت و پول توجیبی پدر و تیمارداری مادر، چه بسا ظرف چند روز تلف شوند. سی ساله‌هایی که بسیاری از آنها واجد بسیاری از مهارت‌ها نیستند: نه خلاقند، نه هدف دارند، نه حرف زدن و ارتباط برقرار کردن با دیگران را بلدند، نه مدیریت زمان و مدیریت استرس را یاد گرفته‌اند، نه درکی از کار گروهی دارند، نه می‌دانند چه طور حساب و کتاب زندگی‌شان را نگه دارند و… سی ساله‌هایی که هیچ بینشی نسبت به زندگی امروز و فردای خود ندارند.


کارگاه اصول آماده‌سازی محتوا برای انتشار در رسانه‌های علمی

کارگاه اصول آماده‌سازی محتوا برای انتشار در رسانه‌های علمی شروع رویداد پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۹۷ ۱۴:۰۰
پایان رویداد پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۹۷ ۲۰:۰۰
مکان رویداد تهران
 این کارگاه به صورت رایگان برگزار می‌شود و ظرفیت آن 20 نفر است. شرکت‌کنندگان نهایی کارگاه بنابر صلاحدید مجله نجوم و با مرور مشخصات متقاضیان از میان ثبت‌نام‌کنندگان در این سایت انتخاب خواهند شد و از این رو ثبت‌نام در این سایت و تهیه بلیت به معنای پذیرفته شدن قطعی برای شرکت در کارگاه نیست.

دوره غیرحضوری سخنرانی و فن بیان

دوره غیرحضوری سخنرانی و فن بیان شروع رویداد شنبه ۱ اردیبهشت ۹۷ ۰۸:۰۰
پایان رویداد یک‌شنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۷ ۱۹:۰۰
امروزه ارتباطات هر کدام به نوعی سرمایه های ما می باشند و افرادی که با آن ها در ارتباط هستیم، یکی از نیازهای ما را برطرف می کنند، پس حفظ روابط کنونی و ایجاد روابط جدید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. از این رو مهارت سخنرانی و فن بیان که یکی از ابزارهای مهم برای ایجاد ارتباط می باشد از اهمیت زیادی برخوردار است. این مهارت علاوه بر اهمیت برای کسب و کار، در زندگی نیز بسیار مهم و موثر است.

چگونه می‌توان از انرژی احساسی کارمندان بهره‌برداری کرد ؟

چگونه می‌توان از انرژی احساسی کارمندان بهره‌برداری کرد ؟
 هنگامی که از کارمندان شرکت‌های موفق جویا می‌شویم که چه چیزی آنان را از کار در آن محیط خشنود می‌سازد ، اغلب شگفت‌زده می‌شویم که چگونه پاسخ‌های دریافتی از تمامی افراد یک سازمان ، جدا از رده ، کارکرد یا گروه‌شان ، یکپارچه و هم‌راستا هستند . این تکیه‌گاه‌های فرهنگی برای افراد خارج از این محیط همیشه به سرعت قابل مشاهده نیستند . ممکن است نیروی محرکه کارمندان یک مرکز درمانی خیریه ، این باشد که کار آنان سبب افزایش طول عمر و سلامت بیماران خواهد شد؛ کارکنان یک شرکت معروف ممکن است از کار کردن در یک برند برتر و در سطح جهانی شناخته شده احساس افتخار کنند؛ افراد شاغل در شرکت‌های تازه بنیاد شاید ساختار شکنانه بودن شرکت خود را همچون یک نشان افتخار بدانند؛ کارگران یک کارخانه شاید به سهم خود در نقش مولد کارخانه بنازند . این تفاخر ، سوخت «انرژی احساسی» را تامین می‌کند که مفهومی حیاتی هم برای درک ما از فرهنگ سازمانی و هم برای بازدهی حداکثری کارمندان است . البته امتیازهای بالا در بازدهی حداکثری کارمندان همواره به این معنا نیست که فرهنگ شما پشتیبان راهبردهای شما است یا به‌عکس ، امتیاز‌های بازدهی پایین الزاما به این معنا نیست که فرهنگ شما نابسامان است . ضرورتا ، پیشرفت فرهنگی مترادف با بهبود بازدهی کارمندان نیست . بیایید نگاهی ژرف‌تر به چیستی این امر بیندازیم .