دوره جامع هوش کارآفرینی
دوره جامع هوش کارآفرینی شروع رویداد پنج‌شنبه ۶ دی ۹۷ ۱۵:۰۰
پایان رویداد پنج‌شنبه ۲۳ اسفند ۹۷ ۱۹:۰۰
دومین دوره جامع هوش کارآفرینی
دوره جـامع بلنـدمـدت سـه ماهـه
+
کاراکوچینگ
کوچینگ کارآفرینی

این دوره توسط حسن زارعی بنیانگذار هوش کارآفرینی در ایران تدریس خواهد شد

آیا می‌دانید چه رابطه‌ای بین هوش کارآفرینی و ثروت‌آفرینی وجود دارد؟


آیا قبول دارید بسیاری از موقعیت‌هایی که ما انسان‌ها آن‌ها را از دست می‌دهیم صرفا به دلیل عدم خودشناسی، خودباوری و شناخت توانمندی‌هایمان است؟

آیا قبول دارید تنها با کمی خلاقیت و نوآوری می‌توانیم محصولات و خدماتی به مردم ارائه کنیم که ما را تبدیل به یک کارآفرین ثروتمند کنند؟

آیا قبول دارید که بسیاری از کارآفرینان ثروتمند تنها با به دست آوردن یک فرصت توانستند تحول عظیمی در کسب و کارشان ایجاد کنند؟

آیا قبول دارید یکی از مهم‌ترین مهارت‌های کارآفرینان ثروتمند جهان این است که می‌توانند اهداف هوشمندانه‌ای برای خود درنظر بگیرند؟

آیا قبول دارید اگر فقط تنها به یک مهارت فن‌بیان مسلط بودید می‌توانستید به موفقیت‌های بسیار زیادی در کارآفرینی دست یابید؟

و بسیاری دیگر از این قبیل موارد که می‌توان بیان کرد تا نشان داد، داشتن هوش کارآفرینی در ثروت‌آفرینی از چه اهمیتی برخوردار است.


دوره جامع هوش کارآفرینی
هوش کارآفرینی چیست؟

اجازه بدید با داستانی از خودم شروع کنم که بارها آن را در جاهای مختلف بیان کرده‌ام. داستانی که سال‌ها پیش آن را تجربه کردم با اینکه ضررهای مالی بسیار زیادی را متحمل شدم ولی سرآغاز تمام اتفاقات خوبی بود که در زندگی‌ام افتاد.

هنگامی‌که قصد راه‌اندازی کاری را داشتم، فکر می‌کردم داشتن سرمایه و تخصص تنها راه موفق شدن من است ولی این خیال واهی بیش نبود. کسب‌وکار خودم را راه‌اندازی کردم و با مشکلات بی‌شماری برخورد کردم، که هر کدام از آن‌ها نشانگر این بود من چه مهارت‌هایی را در خود نداشتم. مهارت‌هایی که عامل اصلی موفقیت هر کسب‌وکار بودند.

پس از ضررهای بسیار زیاد و کاری که منتهی به شکست شد، اقدام به یادگیری مهارت‌هایی کردم که توانستند شخصیت من را نسبت به گذشته تغییر دهند. سال‌ها بر روی خودم کار کردم و توانستم نوع تفکر خودم را تغییر دهم و به‌گونه‌ای عمل کنم که بتوانم مسیر موفقیت را در هر کسب‌وکار طی کنم.

در طول مسیر یادگیری به این نتیجه رسیدم که کارآفرینان دارای نوع تفکری متفاوت نسبت به دیگران هستند. تفکری که منشأ آن از هوشی است که از آن بهره می‌برند. هوشی که با آموزش ساخته‌وپرداخته شده بود. هوش کارآفرینی!

اگر بخواهیم تعریفی از هوش ارائه کنیم، این‌گونه می‌توانیم بگوییم که هوش مجموعه‌ای از توانایی‌های ذهنی است که هر فرد می‌تواند داشته باشد. این توانایی‌ها می‌توانند خود را در غالب رفتار، گفتار و مهارت‌ها نمایان کنند که هر فرد آن را در زندگی خود بکار می‌گیرد.

در اذهان بسیاری از مردم هوش چیزی است موروثی و از بدو تولد همراه انسان است. به نظر من شاید مقداری این باور درست باشد ولی اگر به تاریخ نگاه بیاندازیم می‌بینیم بسیاری از اکتشافات و اختراعات به دست افرادی به وجود آمده‌اند که از کودکی انسان باهوشی شناخته نمی‌شدند. پس می‌توان این‌گونه نتیجه گرفت که هوش قابل پرورش است آن هم به واسطه آموزش و یادگیری!

حال اگر بخواهیم تعریفی از هوش کارآفرینی داشته باشیم باید این‌گونه بگوییم، هوش کارآفرینی مجموعه‌ای از مهارت‌ها، تفکرات، رفتارها و گفتارهایی است که کارآفرینان آن را آموخته‌اند و در خود پرورش داده‌اند، این‌گونه آن‌ها را در کسب‌وکار خود بکار گرفته‌اند و توانسته‌اند موفق شوند.

آیا می‌دانید

کارآفرینان از چه خصوصیات اخلاقی برجسته و متمایزی نسبت به دیگر افراد برخوردارند؟

کارآفرینان چرا سیستم فکری ثروت‌آفرین متفاوتی نسبت به افراد عادی دارند؟

کارآفرینان چه مهارت‌های ثروت‌آفرینی دارند که آن‌ها را از دیگران متمایز کرده است؟

کارآفرینان چه آموزش‌های ثروت‌آفرینی دیده‌اند تا پرورش یابند و خود ساخته شوند؟

کارآفرینان چگونه توانسته‌اند خود را کشف کنند تا بتوانند به ثروت برسند؟

آیا می‌دانستید کارآفرینان هوش کارآفرینی دارند



همان‌طور که مطالعه کردید در مبحث کارآفرینی و ثروت‌آفرینی دو دسته از افراد وجود دارند. آن‌هایی که می‌دانند که می‌توانند کارآفرین شوند، مانند شما. و افرادی که خود را در حد و اندازه کارآفرین شدن نمی‌دانند، ولی همیشه دوست داشته‌اند که کارآفرین شوند.

با تحقیق و مطالعاتی که من داشتم به این نتیجه رسیدم که در هر دو دسته از این افراد یک عامل مشترک وجود دارد، آن هم این است که:


آن‌ها نمی‌دانند برای کارآفرین و ثروت‌آفرین شدن باید از کجا شروع کنند و چه کاری باید انجام دهند!
آن هم به این دلیل است که نمی‌دانند کارآفرینی و ثروت‌آفرینی هم آموختنی است و باید یاد بگیرند.


دوره جامع هوش کارآفرینی
دوره جامع “هوش کارآفرینی” چه دوره‌ای است؟

کارآفرینی و ثروت‌آفرینی مجموعه‌ای از مهارت‌ها و تخصص‌هایی است که کارآفرین باید از آن‌ها بهره‌مند باشد. مهارت‌های کارآفرینی به دو دسته مهارت‌های نرم و مهارت‌های سخت تقسیم می‌شود.

مهارت‌های نرم چیست؟ مهارت‌های نرم مجموعه‌ای از مهارت‌ها و ویژگی‌های فردی هستند که باعث تقویت تعاملات فردی و بین فردی و موجب موفقیت‌های شخصی و شغلی می‌شود.

مهارت‌های سخت چیست؟ مجموعه‌ای از مهارت‌ها و تخصص‌های فنی که هر فرد بنا به علاقه شخصی خود به دنبال آموزش و یادگیری آن است به اصطلاح مهارت‌های سخت گفته می‌شود.

با این تعاریف می‌توان این‌گونه گفت که “هوش کارآفرینی” متشکل شده از مجموعه‌ای از مهارت‌های نرم است که هر فرد کارآفرین ثروت‌آفرینی می‌بایست از آن‌ها برخوردار و به آن‌ها تسلط داشته باشد.

هدف ما در دوره جامع “هوش کارآفرینی” این است که با شیوه‌ای کاملاً کاربردی و عملی به ارائه این مهارت‌ها بپردازیم. هدف ما تنها آموزش نیست بلکه پرورش کارآفرینانی است که مشتاق یادگیری و عملی کردن آموخته‌های خود هستند. فردی مانند شما!


طرح درآمدزایی سودمارکت
در دوره جامع “هوش کارآفرینی” هم آموزش ببینید و هم زودهنگام سود کنید!

یکی از مهارت‌های مهم یک کارآفرین ثروت‌آفرین این است که بتواند با دید تجاری از هر موقعیتی برای به دست آوردن کسب درآمد و سودآوری استفاده کند. در واقع به بیان ساده این انسان‌ها هستند که می‌توانند کسب درآمد کنند نه کسب‌وکارها!

به کار بردن سریع مطالب ارائه‌شده در این دوره آموزشی و به دست آوردن نتایج ارزشمند در زندگی‌تان بستگی به همت خود شما دارد. ولی برای اینکه سرمایه‌گذاری شما بتواند سودآوری زودهنگام برای شما داشته باشد در نظر گرفته‌ایم شما را در طرح سودمارکت وب‌سایت شریک کنیم.

بله، شما هم آموزش می‌بینید و هم کسب درآمد می‌کنید. این‌گونه هم شما سود می‌کنید و هم من سود می‌کنم! چگونه؟

اگر بخواهم بسیار ساده این طرح را توضیح بدهیم باید بگویم: این طرح مختص به کاربران فعال و علاقه‌مند به یادگیری کارآفرینی و مدیریت کسب‌وکار است تا بتوانند در سود فروش آموزش‌ها و دوره‌های آموزشی من شریک شوند. اگر وب‌سایتی دارید و یا به یک رسانه اطلاع‌رسانی دسترسی دارید، همین الآن به سراغ کسب درآمد از این سایت رفته و کسب درآمد خودتان را آغاز کنید.


به نفر اول دوره (که بیشترین سودمارکت را کسب کرده است) تمام وجه ثبت نام بازگشت داده خواهد شد


دوره جامع هوش کارآفرینی
آیا دوره جامع “هوش کارآفرینی” فقط مختص افرادی است که می‌خواهند کارآفرین شوند؟

به‌طور قطع می‌توان گفت خیر. زیرا بسیاری از متخصصان هستند که کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده‌اند و همان اشتباهی را کرده‌اند که من سال‌ها پیش انجام دادم و برایتان پیش‌ازاین تعریف کردم. یعنی کسب‌وکاری را به پشتوانه سرمایه و تخصص راه‌اندازی کرده‌اند و اکنون بعد از گذشت مدتی دچار معضلات و مشکلاتی شده‌اند که از نبود مهارت‌های نرم برایشان به وجود آمده شده‌اند.

مشکلاتی مانند:

عدم تصمیم‌گیری درست

ناتوانی در حل مسائل ساده و پیچیده

نداشتن توان ریسک‌پذیری

عدم تدبر و ابتکار عمل

نداشتن خلاقیت و نوآوری

ناتوانی در ارتباط مؤثر با کارمندان

عدم جذب مشتریان

ناتوانی در هدف‌گذاری

نداشتن مهارت‌های ارتباطی

عدم فرصت شناسی

و بسیاری دیگر از مشکلات و معضلاتی که در کار حتماً به آن‌ها برخورد خواهید کرد.

پس به این نتیجه می‌توانیم برسیم که دوره “هوش کارآفرینی” به غیر از افرادی که می‌خواهند کارآفرین شوند می‌تواند برای کارآفرینانی که پیش‌ازاین اقدام به راه‌اندازی کسب‌وکار خود کرده‌اند مفید واقع گردد.

حتی این دوره می‌تواند برای افرادی که برای موفقیت‌های خود در زندگی شخصی سرمایه‌گذاری می‌کنند مفید باشد، زیرا مهارت‌هایی که در دوره “هوش کارآفرینی” آموزش داده می‌شود می‌تواند در زندگی شخصی هم بکار گرفته شود و باعث به دست آوردن موفقیت‌های زیادی شود.

شما از کدام دسته از این افراد هستید؟

می‌خواهید کارآفرین شوید

کارآفرین هستید

یا به دنبال موفقیت‌های شخصی در زندگی هستید

دوره جامع هوش کارآفرینی
ضرورت حضور در دوره جامع “هوش کارآفرینی” چیست؟

همان‌طور که پیش‌ازاین بیان کردم، عدم وجود مهارت‌های نرم می‌تواند باعث ایجاد معضلات و مشکلاتی در کسب‌وکار شما شود. مهارت‌های نرم مانند پلکانی هستند که وجودشان باعث بالا رفتن و نبودشان باعث سقوط کردن کسب‌وکار شما خواهد شد.

تصور کنید که در موقعیتی قرارگرفته‌اید که باید تصمیم بگیرید یک فرآیند تولید را تعطیل و فرآیندی جدید را جایگزین آن کنید، تصمیم‌گیری در همچین مواقعی سختی‌ها و دشواری‌های زیاد برای شما دارد. زیرا تصمیم شما می‌تواند نقش بسزایی در پیشرفت و یا عدم پیشرفت در آینده کسب‌وکارتان داشته باشد. حال اگر توانایی تصمیم‌گیری درست و صحیح را نداشته باشید تبعات سنگینی را متحمل خواهید شد.

این تنها یک مثال از معضلات و مشکلاتی بود که می‌تواند در کسب‌وکار برایتان ایجاد شود. صدها مثال برای عدم وجود هر یک از این مهارت‌های نرم می‌توان بیان کرد. زیرا عدم وجود هر یک از این مهارت‌ها و توانمندی‌ها می‌تواند شما را دچار این مشکلات نماید.

ضرورت حضور در دوره جامع “هوش کارآفرینی”، ضرورت موفقیت و پیروی شما و کسب‌وکارتان است. تصمیم با شماست، یادگیری این مهارت‌ها و فائق آمدن بر مشکلات مدیریت کسب‌وکار و یا عدم یادگیری مهارت‌ها و شکست خوردن از نداشتن این مهارت‌ها!
تنها عامل شکست و یا موفقیت یک کسب‌وکار، ما انسان‌ها هستیم!

دوره جامع هوش کارآفرینی
دوره جامع “هوش کارآفرینی” یک دوره عمومی نیست!

درست است! شرایط و تعداد شرکت‌کنندگان در این دوره جامع محدود است و از داوطلبان مصاحبه انجام خواهد شد. پیشنهاد من این است، افرادی که شور و اشتیاق کارآفرین بودن دارند و دوست دارند در مسیر موفقیت و پیشرفت قرار بگیرند در این دوره جامع حضور یابند. افرادی که می‌دانند با آموزش و یادگیری می‌توانند مسیر موفقیت خود را هموار نمایند.

اگر غیر از این باشد و احساس شور و اشتیاق شما برای کارآفرین بودن کم است و یا شرایطتان به‌گونه‌ای است که هنوز احساس می‌کنید این دوره جامع برای شما ضروری نیست، اکیداً آن را به شما توصیه نمی‌کنم.

دوره جامع هوش کارآفرینی
در دوره جامع “هوش کارآفرینی” چه مواردی آموزش داده می‌شود؟

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که برای کارآفرین شدن حتماً باید در رشته کارآفرینی دانشگاه شرکت کنند. یا فکر می‌کنند که باید به دنبال مطالبی عجیب‌وغریب باشند که بسیار سخت و دارای بار علمی فراوانی است.

در این دوره جامع آموزشی هدف من این است که مطالب علمی و آکادمی کارآفرینی را در غالب مهارت و با رویکردی کاملاً عملی ارائه کنم. یعنی هم علم خود را بالا ببرید و هم مهارت‌های خود را کاربردی و عملی کنید. زیرا صرف یادگرفتن تنها مهم نیست، بلکه عملی کردن این مطالب در کسب‌وکارتان برای ما حائز اهمیت است.

در زیر به تیتر نکاتی که در این دوره جامع مطرح می‌شود اشاره شده است:

آشنایی با مهارت‌های فردی در ثروت‌آفرینی

کارالــوژی و اهمیت آن در ثروت‌آفرینی

خلاقیت و ایده پردازی

نوآوری و تفکر نوآور ثروت‌آفرین

مهارت فرصت شناسی

خودشناسی و خودآگاهی

هدف‌گذاری و مراحل هدف‌گذاری هوشمندانه

مدیریت زمان و مدیریت بر خود

هوشیاری کسب‌وکار و راهکارهای کسب هوشیاری

راهکارهای مدیریت ابهام

راهکارهای توسعه مهارت‌های ارتباطی برای ثروت‌آفرین شدن

یادگیری مهارت‌های نوشتاری

آشنایی با مهارت‌های کلامی و غیرکلامی

راهکارهای ایجاد شبکه‌سازی فردی

مهارت‌های تیمی و اصول کار تیمی

مهارت‌های مذاکره و مراحل یک مذاکره ثروت‌آفرین

مهارت متقاعدسازی و اصول اجرایی آن

تفکر خلاق و راهکارها

چگونگی حل مسائل کاری و اجتماعی

تصمیم‌گیری قاطعانه و مدیریت تصمیم‌گیری

و بسیاری دیگر از مطالب که می‌تواند به شما کمک کند تا در مسیر کارآفرینی و ثروت‌آفرینی قرار بگیرید.

دوره جامع “هوش کارآفرینی” مناسب چه افرادی است؟

مطالب این دوره جامع با روش AIDA که یکی از قوی‌ترین مدل‌های آموزشی در سطح جهان می‌باشد طراحی‌شده است. به‌گونه‌ای که تمامی مخاطبان هدف این دوره جامع در هر سطحی از کسب‌وکار که باشند بتوانند به‌آسانی یاد بگیرند و بکار بندند.

مخاطبان این دوره جامع:

افراد متخصصی که می‌توانند کسب‌وکاری ثروت‌آفرین برای خود راه‌اندازی کنند

آن‌هایی که خلاق و مبتکر هستند و می‌توانند خلاقیت خود را تبدیل به کسب‌وکار ثروت‌آفرین کنند

افرادی که ایده‌های نابی دارند و می‌خواهند آن را تبدیل به کسب‌وکاری ثروت‌آفرین و پول‌ساز کنند

آن‌هایی که سرمایه‌ای دارند و نمی‌دانند چگونه کارآفرین باشند

کارمندانی که می‌خواهند کارآفرین شوند

آن‌هایی که می‌دانند که می‌توانند کارآفرین ثروت‌آفرین شوند

افرادی که می‌خواهند استارتاپ خود را راه‌اندازی کنند

کسانی که می‌خواهند کسب‌وکاری نوآورانه و پول‌ساز داشته باشند

بدون محدودیت سنی، برای آن‌هایی که می‌خواهند وضعیت اقتصادی خانواده خود را بهبود ببخشند

و حتی کسانی که کسب‌وکاری قدیمی دارند و می‌خواهند آن را ارتقاء بدهند

این دوره برای کسانی که احساس می‌کنند برای موفقیت نیازی به کارآفرین شدن ندارند، تحت هیچ شرایطی توصیه نمی‌شود. لطفاً اگر چنین دیدگاهی را دارید، فوراً این صفحه را ببندید

بعد از گذراندن دوره جامع ”هوش کارآفرینی” چه اتفاقی رخ خواهد داد؟!

از تمامی افرادی که در این کارگاه آموزشی شرکت می‌کنند انتظار می‌رود که در پایان کارگاه به موارد ذیل مسلط باشند:

مهارت‌های کارآفرینی و ثروت‌آفرینی را آموخته باشند و در خود ارتقاء داده باشند

به خودشناسی رسیده باشند و بتوانند تیپ شخصیتی خود را مشخص کنند

با شیوه‌های نوآوری بتواند ایده پردازی کند و آن‌ها اجرایی نماید

با خلاقیت و نوآوری، می‌توانند محصولات و خدمات نوآورانه برای کسب‌وکار ثروت‌آفرین خود داشته باشند

بتوانند تیم خود را تشکیل بدهند و آن را خلاقانه رهبری کند

هدف‌گذاری هوشمندانه را در کسب‌وکار خود بکار بگیرد

از قدرت تصمیم‌گیری بالایی بر خوردار باشد

زمان خود را به خوبی مدیریت کنند

ابهامات موجود در کارآفرینی و کسب‌وکار ثروت‌آفرین را مدیریت کنند

بتوانند با مهارت‌های ارتباطی خود ارتباطات کاری و ثروت‌آفرینی برقرار کنند

شبکه‌ای از افراد را کنار خود جمع کنند

بتوانند یک مذاکره استاندارد داشته باشند و آن را به نتیجه برسانند

تفکری خلاق داشته باشند و بتوانند با خلاقیت محصول تولید کنند

مسائل و مشکلات کاری را به بهترین شکل ممکن برطرف نمایند

و …



سرمایه‌گذاری
مبلغ سرمایه‌گذاری شما در دوره جامع ” هوش کارآفرینی ” چقدر است؟

آیا قبول دارید که یادگیری مطالب و مهارت‌هایی که می‌تواند به شما کمک کند تا کارآفرین ثروت‌آفرین شوید و در کسب‌وکارتان بیش‌ازپیش موفق شوید دارای ارزش مادی و معنوی بسیار زیادی است؟

ایمان و اعتقاد ما بر این است، مطالبی که در این دوره جامع ارائه می‌شود دارای کیفیت و ارزش فراوانی است که می‌تواند به شما کمک کند تا عملکرد بسیار عالی در کارآفرینی، ثروت‌آفرینی و کسب‌وکارتان داشته باشید و نتایج ارزشمندی به دست آورید. به همین دلیل ما عنوان سرمایه‌گذاری را برای شهریه دوره‌های آموزشی خودمان در نظر گرفته‌ایم.

آقای درک باک استاد دانشگاه هاروارد می‌گوید:

اگر فکر می‌کنید آموزش پرهزینه است، نادانی را امتحان کنید!


جهت ثبت نام یا کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید