درآمد بی نظیر از ماینینگ رمز ارزها
شروع     16آذر 1397 ساعت 09:00AM
پایان     16آذر 1397 ساعت 01:00PM

ماینینگدر شاخه های مختلف فناوری بلاکچین و در مورد بسیاری از رمزارزها بسیار درآمدزاست و جالب است بدانید این بخش از این صنعت بسیار هم زودبازده است. از لحظه ای که شروع به ماین کردن می کنید درآمد در حساب شما جریان پیدا می کند!

در حال حاضر بیش از ۱۴۰۰ رمزارز در دنیا وجود دارد که شمار آنها دائما در حال ازدیاد است. جالب است بدانید بر خلاف بسیاری از کسب و کارهای دیگر که به سرمایه گذاری اولیه زیاد نیاز دارند، این صنعت با سرمایه اولیه بسیار اندک و یا در حد صفر قابل راه اندازی است. سرمایه اولیه در این کار دانش فنی، تجربه و قدرت تحلیل شما است. در این وبینار می توانید این سرمایه اولیه را با هزینه بسیار اندک در اختیار بگیرید. کسب و کاری زود بازده که سرمایه اولیه آن نیز خیلی راحت بدست می آید!

دیگر بهانه و تعلل جایز نیست. پس از دیدن این متن دیگر نمی توانید بگویید درآمد کافی ندارم. همین الان ثبت نام کنید.

در سال ۲۰۱۸ ماینینگ رمزارزها در دنیا درآمدی بالغ بر ۱۲۰۰میلیارد دلار چیزی معادل ۱۰٪ بازار بیت کوین را نصیب ماینرها نموده است. فکر می کنید از این مبلغ چقدر سهم ماینرهای ایرانی بوده است؟ چقدر از این پول را شما می توانید بدست آورید؟

با توجه به اینکه در حال حاضر بهای انرژی در ایران نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر جهان بسیار کمتر است، این صنعت در کشور ما به صرفه و بسیار پر درآمد است. پس همین الان با اطمینان شروع کنید! دانش فنی مورد نظر را کسب کرده و کسب و کار درآمدزای خود را راه بیاندازید. ما به همراه این وبینار به شرکت کنندگان یک کتاب کامل فارسی رایگان به همراه یک پکیج کتابهای انگلیسی تقدیم می کنیم که مکمل بسیار ارزشمندی برای آموخته های شما در این کارگاه است. تضمین درآمد و مهیا سازی مقدمات کار از قبیل خرید و نصب و راه اندازی دستگاههای شما نیز با ما. دیگر از این بهتر؟ پس همین الان سرمایه گذاری را شروع کنید.

ماینینگ کم هزینه و مقدماتی:

برخی از رمزرزها را حتی می توانید با لپ تاپ یا کامپیوتر خانگی خود نیز ماین کنید و به درآمد خوبی برسید. در ابتدا می توانید از نرم افزارهای دسکتاپ و برخی راهکارهای مجانی شروع کرده و به تدریج توسعه دهید. به تدریج که کسب تجربه کردید به کار حرفه ای روی آورید.

ماینینگ حرفه ای:

یک مثال: (مثالهای متعدد و به تفصیل در وبینار ارائه می شود) با خرید و راه اندازی یک دستگاه Zmaster A9 می توانید حدود ۵۰ دلار در روز کسب درآمد کنید این یعنی ماهانه حدودا ۱۵۰۰ دلار که با دلار حداقلی، درآمدی بالغ بر ۱۵ میلیون تومان نصیب شما می نماید. قیمت این دستگاه در حال حاضر حدود ۵۰ میلیون تومان است ولی بعد از سه ماه هزینه اولیه شما را جبران و از آن پس سود خالص است. می دانستید همین دستگاه را حتی می توانید با ملاحظاتی در منزل نیز نصب و کسب درآمد نمایید؟ و جالبتر اینکه بدانید دستگاههایی با درآمد ماهانه بالای ۶۰میلیون تومان هم وجود دارند و شما با خرید آنها می توانید به این درآمد برسید. البته قیمت دستگاههای یاد شده در حدود ۱۲۰میلیون تومان است ولی بازگشت سرمایه دو ماهه دارد و بعد از دو ماه سود خالص است. ما کردیم و شد! شما هم حتما می توانید. دلایل مستدل این ادعا را در وبینار دنبال نمایید.

ما در این وبینار به شما یاد می دهیم چگونه از این معدن طلا، ریال نقد استخراج نمایید !!! لطفا این فرصت را جدی بگیرید. الان ثبت نام کنید.

در این سمینار می آموزید:

- اصول و کلیات ماینینگ شامل

o تبیین تئوری ماینینگ و ماینینگ بیت کوین به عنوان اولین و مهمترین رمزارز موجود

o بررسی و تشریح حدود ۷۰ الگوریتم (همه الگوریتمهای مبنا) برای ثبت انجام تراکنش ها

o بررسی دقیق الگوریتمهای اصلی SHA256 و Scrypt

- بررسی تمامی رمزارزها از دیدگاه صرفه در ماینینگ و چگونگی انتخاب بهترینها

- تبیین روشهای سخت افزاری و نرم افزاری ماینینگ

o تشریح استخرهای ماینینگ و رتبه بندی آنها

o تشریح سخت افزارهای موجود و قابل دسترس در ایران و رتبه بندی آنها از نظر صرفه در ماینینگ

o تشریح نحوه انجام ماینینگ با CPU (کامپیوتر شخصی)

o معرفی و تشریح تمام ابزارهای ماینینگ خانواده ASIC

o معرفی و تشریح تمام ابزارهای ماینینگ خانواده GPU

o ماینینگ ابری و روشها و سایتهای بهینه دنیا

o سایر روشهای ماینینگ و کسب درآمد



- فوتهای کوزه گری ماینینگ (اصل مطلب در اینجاست!)

- بعد از برگزاری وبینار مشاوره رایگان برای سرمایه گذاری و برخی همکاریها نیز در اختیار شرکت کنندگان قرار خواهد داشت.

یک لحظه را هم از دست ندهید. همین الان ثبت نام کنید.

تخفیف ها :

- با عضویت در کانال تلگرام @Acochain و ارتباط با ادمین کانال، در صورتیکه تعداد محدود این تخفیف به پایان نرسیده باشد، می توانید برای این رویداد کد تخفیف ۶۰درصد دریافت نمایید.



- با خرید گروهی بیشتر از ۵ بلیط از ۵۰درصد تخفیف برخوردار شوید. برای این منظور دوستانتان را دعوت نموده و با هم در این رویداد شرکت کنید. شاید توانستید در سرمایه گذاری و تامین نقدینگی اولیه برای راه اندازی این کسب و کار نیز از آنها کمک بگیرید. هدف این است که شما تیم بسازید تا بتوانید سرمایه گذاری معقول تری داشته باشید. هرچه تعداد شما در تیمتان بیشتر قدرت سرمایه گذاری و درآمد بیشتر!



- همچنین با مشارکت در فروش این رویداد، معرفی آن به دوستانتان و کمک به ما می توانید تا ۶۰ درصد تخفیف دیگر هم برخوردار گردید. برای این منظور ابتدا در سایت ایوند ثبت نام نموده و کد انحصاری خود را از قسمت «اعتبار رایگان» سمت چپ صفحه، دریافت و برای دوستان خود منتشر نمایید. در این صورت شما از 36 درصد از خرید آنان اعتبار رایگان و دوستانتان از 24 درصد در خریدشان تخفیف در این رویداد برخوردار خواهند شد. این اعتبار را نگه دارید و منتظر رویدادهای بعدی ما باشید.

اگر به هر دلیلی حتی قصد شرکت در این وبینار را هم ندارید، با عضویت در کانال تلگرام آکوچین از اخبار آتی رویدادهای مشابه با خبر شوید. فرصتهای دیگری هم در راه است.


لینک ثبت نام این دوره وبینار

0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید