مجله اینترنتی دیپروتد

مجله اینترنتی دیپروتد

ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی

یکشنبه، 30 اردیبهشت 1397


برای ثروتمند شدن، هوش مالی خود را تقویت کنید

برای ثروتمند شدن، عقل معاش یا هوش مالی خود را تقویت کنید

  اکثر مردم دنیا چه فقیر و چه ثروتمند مشکل مالی دارند. بسیاری فکر می کنند اگر پول زیادی داشته باشند مشکلات مالی آنها تمام می شود، در حالیکه اینطور نیست و پول بیشتر مسائل مالی بیشتری را به دنبال دارد.

رابرت کیوساکی می‌گوید: به خاطر دارم در مقطعی آنچه که درآمد داشتم فقط به اندازه هزینه هایم بود و پولی برای پس انداز کردن نداشتم ولی از لحاظ فکری راحت زندگی می کردم و مدتی بعد از یکی از کارهائی که قبلا انجام داده بودم پول خوبی بدستم رسید و برای مدتی خواب و خوراک را از من گرفت. چرا؟ چون باید تصمیم می گرفتم آن پول را در چه جائی سرمایه گذاری کنم تا ارزش آن کم نشود و بتواند ثروت بیشتری نیز تولید کند و این دغدغه بزرگی برای کسانی که سرمایه دارند می باشد.

پول به تنهائی مشکلات مالی شما را حل نمی کند. تحصیلات هم مشکلات مالی راحل نمی کند. داشتن یک شغل هم مشکلات مالی را حل نمی کند. پس چه چیزی مشکلات مالی را حل می کند؟

جواب این سئوال، هوش مالی یا همان عقل معاش است.

اثر زیگارنیک چیست؟

اثر زیگارنیک چیست؟
مغز انسان تکالیف ناقص ،ناکامل وگنگ را در مقایسه با تکالیف کامل و شفاف ، به مدت طولانی تری به خاطر می سپارد، .چرا که سعی می کند با فکر کردن به آنها رفع ابهام کند و به یک رضایت درونی برسد.

پشت گوش اندازی

                     
ممكن است یكی از اصلیترین اهریمنان عامل نابودی شما در تحصیل و زندگی شغلی، طفره رفتن و به تعویق انداختن امور بوده باشد. افرادی كه علامت مزمن این "بـیـمـاری" در آنها دیده می شود، مایلند با این جملات توجیه كننده كه " تمام كردنش كاری نخواهد داشت" و یا "نگران نباش، وقت برای انجام دادنش بسیار است"، كارها و وضایفشان را برای همیشه از سر خود باز كرده و به تعویق بیندازند.

دسته بندی: دورنما
تاریخ: 21 شهریور 1396 نظرات: 0

2 قانون اصلی بازاریابی که باید بدانید

همیشه در کسب و کار قانون‌هایی وجود دارند که بهره‌گیری از آنها می‌تواند روند مثبت و موفقیت‌آمیزی برای ما طی کند، در این نوشتار دو قانون اصلی و آشنای بازاریابی را برای‌تان بازگو می‌کنیم تا بتوانید در دنیای کسب و کار از آنها بهره بگیرید.

دسته بندی: آینده
تاریخ: 21 شهریور 1396 نظرات: 0

نکته در بازاریابی آنلاین

هر کسب‌وکاری نیاز به معرفی و شناخته شدن دارد و راهکارهای تبلیغاتی خاص خود را می‌طلبد. برای شروع یک فعالیت اقتصادی اینترنتی نیز باید راهکارها و استراتژی‌های تبلیغاتی آن را به‌خوبی شناخت تا بتوان به هدف اصلی آن، که تبدیل شدن به برندی معروف است، دست یافت.

دسته بندی: دورنما
تاریخ: 21 شهریور 1396 نظرات: 0