فاکتورهای خاص محیطی
چرا بعضی از مالکین کسب‌وکارهای کوچک برای نجات بنگاه خود به سرمایه‌گذاری جمعی رو آورده‌اند؟
 بسیاری از کسب‌وکارهای محلی محبوب، خصوصا در شهرهایی با هزینه‌های زندگی بالا، مجبور شده‌اند در مواقع بحرانی غرورشان را کنار بگذارند و از مشتری‌های خود کمک بگیرند. این رویه، هسته‌ی اصلی پلت‌فرم‌های سرمایه‌گذاری جمعی آنلاین است. اگرچه هر کدام از این کسب‌وکارها به دلایل متفاوتی به مشتری‌های خود رو آورده‌اند، وجه مشترک تمام آن‌ها، اعتقاد خدشه‌ناپذیر مالکین و مشتریان به ارزشمندی آن کسب‌وکار، مستقل از عملکرد خوب یا بد آن، است.
 با این حال ایجاد یک جنبش خیریه برای کمک‌رسانی به یک کسب‌وکار راحت نیست. اداره‌ی یک کمپین خیریه، به خودی خود یک فعالیت پرزحمت و زمان‌بر است. علاوه بر این نرخ شکست کمپین‌های خیریه بالا است، و بدتر از همه ممکن است حتی با وجود موفقیت کمپین خیریه، مبلغ گردآوری‌شده کفاف مخارج کسب‌وکار را ندهد.
 یک دهه‌ی پیش، خدمات سرمایه‌گذاری جمعی‌ای نظیر Indiegogo و Kickstarter کار خود را به عنوان پلت‌فرم‌هایی برای معرفی پروژه‌ها، محصولات و فناوری‌های خلاقانه‌ی جدید به جهان آغاز کردند. اما اخیرا کمپین‌های سرمایه‌گذاری جمعی آنلاین دارند به منبع مهم تامین مالی برای کسب‌وکارهای محلی نیازمند کمک تبدیل می‌شوند.
 علاوه بر نجات کسب‌وکارهای در معرض خطر، بعضی از مالکین از کمک‌های مشتریان خود برای گسترش کسب‌وکار خود استفاده می‌کنند.
 البته در نظر داشته باشید، بررسی‌ها نشان می‌دهند که کمپین‌های سرمایه‌گذاری جمعی غالبا با شکست مواجه می‌شوند. تخمین‌های میزان شکست کمپین‌ها یکسان نیستند، ولی مطالعات فراوان نشان داده‌اند که میزان شکست‌ها از نصف بیشتر است. منبع
"Why Some Small Business Owners Are Turning to Crowdfunding to Save Their Company", Entrepreneur, cited at December 19, 2017,
0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید