درک مخاطب شرط اول موفقیت تبلیغات دیجیتالی
دیپروتد تبلیغات مدرس کارگاه تبلیغات دیجیتال در یازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال به بررسی نحوه تحلیل رفتار مشتریان پرداخت و ابزارهای ارتباط جمعی در دنیای امروز را یکی از ضروری‌ترین تجهیزات هر شخصی دانست و گفت: برای فعالیت در حوزه بازاریابی دیجیتالی شناخت مخاطب بسیار اهمیت دارد.


شروین مشایخ ضمن تاکید بر اینکه نباید بازاریابی دیجیتالی را با ارسال پیام اشتباه گرفت گفت: در واقع بازاریابی دیجیتالی تجربه‌ تبلیغات را با زندگی ترکیب می‌کند و در دنیای پیشرفته امروز، ابزارهای دیجیتال اولین نقطه تماس مشتری با یک مجموعه است.

مدرس کارگاه تبلیغات دیجیتالی گفت: در بازاریابی دیجیتالی استفاده از رسانه‌های دیجیتال و ابزارهای پولی و رایگان بسیار مهم است، زیرا کاربران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

وی نکته اصلی در بازاریابی دیجیتال موثر را استفاده از یک سیستم عامل مناسب دانست تا از این طریق به مخاطبی که خریدار محصول یا خدمات است دست یافته شود.

شروین مشایخ سه بخش کلی قبل از خرید، هنگام خرید و بعد از خرید، در زمینه فروش کالا را معرفی کرد و گفت: این سه بخش باید بسیار دقیق و با حوصله طراحی شوند.

وی افزود: این سه بخش به موارد کوچک‌تری به نام تاچ پوینت‌ها (نقاط دسترسی) قابل تبدیل هستند. تاچ‌پوینت‌ها معیار‌هایی هستند که افراد با در نظر گرفتن آنها شما را انتخاب می‌کنند.

مشایخ گفت: با استفاده از این معیارها می‌توانید به تحلیل رفتار مشتریان بپردازید؛ آنها را دنبال کنید و به این صورت از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنید و به محض اینکه مشتری پیدا می‌شود، شما به بهترین نحو واکنش نشان دهید و او را  جذب کنید.

وی به لزوم شناخت طیف مخاطبان در تبلیغات دیجیتالی تاکید کرد و گفت: عادات و علایق آنها را به خوبی بشناسید و مطابق با همین معیار‌ها برای آنها تبلیغ و فضاسازی کنید که با این کار موقعیتی مناسب برای کسب‌وکار خود در بازار ایجاد می‌کنید.

مدرس کارگاه تبلیغات دیجیتال گفت: باید ویژگی‌های منحصربه‌فردی برای فروش محصول خود در نظر بگیرید؛ همچنین رفتار و پوشش فروشندگانتان عاملی مهم در نشان دادن شخصیت و جایگاه برندتان در بازار است.

شروین مشایخ ضمن تاکید بر متفاوت بودن سرویس ارائه شده به افراد گفت: اگر مشتری ساعت‌ها در فروشگاه اینترنتی شما به گشت‌وگذار پرداخت، اما دست‌آخر چیزی نخرید و یا بعد از خرید از محصول راضی نبود باز هم با مشتری نباید بدخلقی کنید و باید با خوش‌رویی رفتار کنید.

وی در ادامه گفت: به طور کلی سعی کنید تجربه ناب و خاصی برای مشتریانتان رقم بزنید تا باز هم به صفحه مجازی شما سر بزنند.

مدرس این کارگاه افزود: تا جایی که می‌توانید در ارائه پیشنهادهای گوناگون به مشتریان خود، ساده عمل کنید؛ زیرا اغلب مردم راحت‌طلب هستند و توقع انجام کار‌های سخت هنگام خرید را ندارند.

وی به بدون مرز بودن ارتباط بین کاربران دنیای مجازی اشاره کرد و گفت: آنها نقد و نظر خود را آزادانه با دنیا به اشتراک می‌گذارند بنابراین استارت‌آپ‌های که از بازاریابی دیجیتال استفاده می‌کنند باید بیشتر نظر موافق مخاطبان را جلب کنند که این کار نیاز به خلاقیت و عدم تکرار و کپی دارد.

شروین مشایخ در ادامه این کارگاه به ارتباط کاربران از منزل اشاره کرد و گفت: به‌تدریج شاهد مهاجرت مستمر مشتریان خانگی به اینترنت موبایل هستیم.


روابط عمومی و اموربین الملل مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال

۲۴ آبان ۱۳۹۶




0
جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید