تكمیل ظرفیت برخی از كدرشته محل‌های آزمون‌ كارشناسی‌ ارشد ناپیوسته
دیپروتد تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد 96
بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ داوطلبان‌ شركت‌كننده در آزمون‌ كارشناسی‌ ارشد ناپیوسته سال 1396 می‌رساند، نظر به‌ اینكه‌ بعضی‌ از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی پس از اعلام نتایج، علاوه‌ بر ظرفیت‌های‌ مندرج‌ در دفترچه‌ راهنمای ‌انتخاب‌ رشته‌های‌ تحصیلی (شماره ‌2)، برای‌ پذیرش‌ دانشجو اعلام‌ ظرفیت‌ نموده‌اند و همچنین بعضی از مؤسسات آموزش عالی تقاضای تکمیل ظرفیت در برخی از کدرشته محل‌های خود را دارند، لذا داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده‌اند، براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه‌ها، برگ راهنمای آزمون مذكور و این اطلاعیه می‌توانند از تاریخ 96/07/24 الی 96/07/27 به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی: www.sanjesh.org مراجعه و براساس كارنامه نتایج اولیه آزمون در رشته و گرایش مربوط، نسبت به انتخاب كدرشته محل‌های مورد علاقه خود از جدول مندرج در این اطلاعیه اقدام نمایند.
موارد قابل‌ توجه‌:
1‌- گـزینش‌ نهـایی‌ در هر یك‌ از كدرشته‌‌ محل‌های تحصیلی‌ اعلام شده در این اطلاعیه، مطابق‌ شرایط و ضوابط مندرج‌ در دفترچه‌های‌ راهنمای شماره‌ 1 و 2 آزمون‌ كارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ سال‌ 1396 انجام‌ خواهد شد.
2‌-‌ آن‌ دسته‌ از داوطلبانی‌ كه‌ اسامی‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ در یكی‌ از كدرشته‌ محل‌های‌ تحصیلی‌ بورسیه‌ و یا دارای‌ شرایط خاص‌ اعلام‌ شده ‌است، حق‌ انتخاب كدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه را ندارند.
3‌- چنانچه‌ هر یك ‌از داوطلبان كه ‌فهرست‌ آنان‌ به‌ عنوان‌ پذیرفته‌ شده‌ نهایی‌ از طریق پایگاه اینترنتی این سازمان اعلام ‌گردیده‌ (به‌ غیر از كدرشته محل‌های‌ بورسیه‌ وكدرشته‌ محل‌های‌ دارای‌ شرایط خاص‌ كه‌ مطابق‌ بند 2 فوق‌ حق‌ شركت‌ ندارند) در ردیف‌ پذیرفته‌شدگان‌ هر یك ‌از كدرشته‌ محل‌های این اطلاعیه قرار گیرند، قبولی‌ قبلی ‌آنان‌ (قبولی‌ اعلام‌ شده‌ قبلی) «كان‌ لم‌ یكن»‌ تلقی‌ می‌گردد و باید برای‌ ادامه ‌تحصیل‌ به‌ محل‌ قبولی‌ جدید مراجعه‌ نمایند. لذا به‌ پذیرفته‌شدگان‌ تأكید می‌شود در انتخاب كدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه دقت‌ كافی‌ مبذول‌ دارند، در غیر اینصورت‌ هیچگونه‌ اعتراضی‌ قابل‌ قبول‌ نخواهد بود.
4- نیمسال پذیرش دانشجو در هر یك از كدرشته محل‌های مندرج در این اطلاعیه بسته به امكانات و نظر دانشگاه یا مؤسسه محل قبولی، در اولین نیمسال تحصیلی ممكن خواهد بود.
5- در آن‌ دسته‌ از كدرشته‌های‌ امتحانی‌ كه‌ ظرفیت‌ اعلام‌ شده‌ جدید بیش‌ از یك‌ محل‌ تحصیل‌ باشد، داوطلبان‌ در صورت‌ تمایل ‌می‌‌توانند با توجه به مندرجات كارنامه، كلیه‌ كدرشته‌ محل‌های‌ مورد علاقه‌ خود را (حداكثر تا 20 كدرشته محل) به ترتیب‌ اولویت، انتخاب‌ نمایند.
6- هر داوطلب‌ منحصراً مجاز به‌ انتخاب‌ كدرشته‌ تحصیلی‌ خواهد بود كه‌ در آزمون كدرشته‌ امتحانی‌ مربوط شركت‌ كرده‌ باشد.
7- ضمناً اضافه می‌نماید كه واحد اطلاعات و پاسخگویی به سؤالات در رابطه با این اطلاعیه از این تاریخ لغایت 96/07/27 همه روزه به غیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویــی به سؤالات می‌باشد، لذا داوطلبان گرامی می‌توانند در صورت نیاز فقط بـا شماره تلفن‌: 42163-021 تماس حاصل و از مراجعه حضوری در این خصوص جداً خودداری فرمایند.


0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید