بازاریابى با موبایل
دیپروتد بازاریابى با موبایل کارشناسان تحمین زده‌اند که در سال 2014 میزان مصرف اینترنت با تلفن‌های همراه از رایانههای شخصی پیشی خواهد گرفت!
البته بسیاری از مردم بازاریابی با موبایل را با ارسال پیامک تبلیغاتی یکسان می‌دانند، ولی باید تاکید کنیم که بازاریابی با موبایل مفهوم بسیار گسترده‌تری است که شرکت‌های پیشتاز بر آن کار می‌کنند. مثلا بازی جدیدی برای موبایل ارائه می‌کنند که امکان اتصال به اینترنت را دارد و به‌صورتی محسوس یا نامحسوس تبلیغات و اخبار آن شرکت در حین بازی به مخاطب منتقل می‌شود!
چرا از موبایل برای بازاریابی استفاده کنیم؟ مزایای تلفن همراه به‌عنوان رسانه‌ای برای بازاریابی چیست؟
موبایل وسیله‌ای شخصی است: مردم اغلب به‌طور اشتراکی از تلویزیون و رایانه استفاده می‌کنند،‌ اما به‌ندرت موبایلشان را با شخص دیگری به اشتراک می‌گذارند.
امکان ارتباط با چند روش وجود دارد: گوشی‌های موبایل امکان ارتباط با صدا یا متن را ممکن می‌کنند. علاوه بر آن، می‌توانید ویدئوها و تصاویری ایجاد کنید، ارسال کرده یا دریافت کنید و همچنین صدا ضبط کنید یا حتی کاغذی را اسکن کنید.
موبایل رسانه‌ای سیار است و همیشه به مخاطب دسترسی دارید: رایانههای شخصی و تلویزیون برای دسترسی به افراد درحال حرکت مناسب نیستند. دسترسی به محتوی، درحال حرکت، نکته مهم تکنولوژی موبایل است. شاید فردی در تعطیلات است، درحال سفر است یا در خانه است. شما نمی‌توانید در لحظه دلخواه پیامتان را از طریق رایانه یا تلویزیون منتقل کنید ولی معمولا این‌کار از طریق تلفن همراه امکان‌پذیر است.
0
نام:*
ایمیل:


جستجو در سایت
استارت آپ ها

ایده ها برای استارت آپ موجب رونق کسب و کارهای اینترنتی

آینده / استارت آپ

استارت‌آپ‌ها ادبیات بازار سرمایه را بلدند؟

استارت آپ

صدور تاییدیه دانش بنیانی شتابدهنده صدر فردا

اخبار / استارت آپ

اپلیکیشن شارژاپ

گوناگون / استارت آپ / رپرتاژ آگهی / بازتاب

جذاب‌ترین ایده‌های B2B در سال 2020

استارت آپ

۱۰ استارتاپ که بدون سرمایه به سوددهی رسیدند

استارت آپ

ایده ها و پیشنهاد برای استارت آپ در سال جدید

راهکارها و ترفند ها / استارت آپ

استارت‌آپ ایرانی؛ مرجع اول زنان افغان

استارت آپ

شروع یک کسب و کار نوپا پلتفرمی

استارت آپ

برنامه شبکه اجتماعی تیندر

گوناگون / معرفی وب سایت / استارت آپ

10 استارت آپ برتر تاکسیرانی جهان

استارت آپ

پخت پیتزاهای هیجان انگیز با هوش مصنوعی

آینده / استارت آپ

ایده‌ های استارتاپی فراموش شده‌

دورنما / بازار / استارت آپ

اپل، استارتاپ فناوری خودران Drive.ai را تصاحب کرد

استارت آپ

بررسی مهمترین چالش‌های تیم‌های استارتاپی

استارت آپ

نگرانی کاربران از هزینه تعمیر و تامین قطعات

گفت و گو / بازار / استارت آپ

مصاحبه با مدیرعامل و بنیان‌گذار استارتاپ Moz

گفت و گو / استارت آپ

آشنایی با استارت آپ های حوزه مدیریت آب

استارت آپ

راه اندازی ۷۰ استارت آپ توسط نخبگان ایرانی

استارت آپ

معرفی هشت استارت‌آپ‌ موفق ایرانی در حوزه فینتک

استارت آپ

اولین مرورگر شرعی دنیا

استارت آپ

از صفر تا پیست

استارت آپ

معرفی برترین استارتاپ‌های CES 2019

اخبار / استارت آپ

تبلیغات
درباره ما

مجله اینترنتی دیپروتد نشریه مجازی بر بستر اینترنت به مسائل آموزشی و مقالات پیرامون کسب وکار های نوپا یا استارت آپ ها و سبک زندگی است فعالیت و محتوای مطالب ارائه شده در سایت همه بیشتر در حوزه مدیریت، کارآفرینی ، روانشناسی ،اقتصادی و فناوری اطلاعات است نام اصلی دیپروتد "ریشه های عمیق " با مجوز رسمی از هیات نظارت برمطبوعات مشغول به فعالیت است

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید