امروز: شنبه، 27 آبان 1396

Deep Rooted Journal

مجله ریشه های عمیق اجتماعی و اقتصادی


هفت ایده‌ی کم‌هزینه‌ی بازاریابی

هفت ایده‌ی کم‌هزینه‌ی بازاریابی 
شرکت‌های رو به رشد گاهی برای کشف قلق بازار هزاران دلار برای مشاوران پرداخت می‌کنند و گاها پیشنهاداتی دریافت می‌کنند که حتی هزینه‌ی بیشتری هم باید بپردازند. اما اگر باهوش باشید راه‌های آسان‌تر و کم هزینه‌تری خواهید یافت.




دسته بندی: ---
تاریخ: 28 اردیبهشت 1396 نظرات: 0 نویسنده: zatix

مدیر گردشگری

فردی است که تحت نظارت مدیریت ارشد شرکت / سازمان با بهره گیری از روشهای علمی وظیفه طراحی و اجرای فعالیتهای مختلف از قبیل بررسی و تحلیل افکار عمومی و طراحی و اجرای مصاحبه ها و میزگردهای مطبوعاتی، تهیه و تدوین مطالب نشریات و تبلیغات مربوط به اهداف و برنامه های سازمان خود را بر عهده دارد.

دسته بندی: دانشنامه
تاریخ: 17 اردیبهشت 1396 نظرات: 0 نویسنده: zatix

Cross Cloud چیست و چه مزایایی برای کسب‌وکارها دارد

Cross Cloud چیست و چه مزایایی برای کسب‌وکارها دارد 
با رشد رایانش ابری تعداد زیادی از شرکت‌های کوچک و کاربران به‌سمت استفاده از آن سوق داده شدند. رایانش ابری مزایای بسیاری از جمله قابلیت اطمینان بالا دارد. اما مشکل اصلی زمانی نمایان شد که کاربران پس از رو آوردن به این سیستم‌ها متوجه شدند که دیگر قابلیت جابجایی به محیط ابری دیگری ندارند. سرویس‌هایی که دریافت می‌کنند چه خوب و چه بد باشد، مجبور به استفاده از آن خواهند بود و حق انتخاب دیگری ندارند. به‌همین علت مفهوم جدیدی با نام Cross Cloud متولد شد.

دسته بندی: دانشنامه
تاریخ: 10 اردیبهشت 1396 نظرات: 0 نویسنده: zatix

کسب و کار اینترنتی، یک امکان بزرگ


 یک وب سایت این امکان را فراهم می سازد تا نیازهای مصرف کننده پیگیری شود ، بنابراین صاحب کسب و کار می تواند بر طبق آن تولیدات خود را عرضه کند.

دسته بندی: ---
تاریخ: 02 اردیبهشت 1396 نظرات: 0 نویسنده: zatix

تفاوت بین رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌های جمعی

تفاوت بین رسانه‌های اجتماعی و رسانه‌های جمعی 
رسانه‌های جمعی مانند رادیو، تلویزیون و مطبوعات امروز مخاطب گسترده‌ای در جهان و ایران دارند، این در حالی است که رسانه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، توئیتر، یوتیوب و گوگل‌پلاس نیز درصد زیادی مخاطب دارند اما رشد بیشتری نسبت به رسانه‌های جمعی دارند و گویا قرار است پای جای آنها قرار دهند.

راه‌اندازی کسب‌ و کار آنلاین با بودجه محدود


راه اندازی یک کسب و کار آنلاین به سرمایه گذاری نیاز دارد. اما با بودجه ی محدود هم می توان وارد این حوزه شد.
مادامی که ترکیب درستی از تخصص، اخلاق کاری، مهارت و بلندپروازی را کنار هم قرار دهید، کلید زدن یک کسب و کار اینترنتی با بودجه ی کم یا حتی بسیار کم امکانپذیر خواهد بود. به قول جیمز ران: «اگر واقعاً بخواهید کاری را انجام دهید، راهش را پیدا خواهید کرد. اما اگر نخواهید، بهانه ی انجام ندادنش را خواهید یافت».

دسته بندی: ---
تاریخ: 01 اردیبهشت 1396 نظرات: 0 نویسنده: zatix